S.

9.02.2012

Katy perry Part of me movie.

Nu har jag äntligen sett Katy Perry Part of me movie,sådär en livstid efter alla andra.Men fyfan vad jag älskade den! Man kan se tydligt hur långt hon har kommit,sen jag sist såg henne 2008.Hon spelar nu på arenor 8000 gånger större än den lilla svettiga lokalen med max 500 pers.Från det till 15 000,det är ganska sjukt.Efter filmen ville jag tillbaka såååååå illa!!! Fan,nu blev jag ledsen.
Men jag tror vad som gör henne så jävla älskvärd är helt enkelt för att hon är för tusan underbar,hon är en äkta vara,jordnära fast hon ständigt befinner sig i en värld vi vanliga människor inte förstår oss på.Trots det förblir hon lika mänsklig som alla vi andra.Hon är en stor inspiration,äger ett stort hjärta och hennes personlighet är guld.Hon är någon att se upp till.

I've finally seen the Katy Perry Part of me movie,now a lifetime after everyone else.But I loved it soo freaking much! I can see how long she has come since I saw her last time in 2008.She's playing now at arenas 8000 times bigger than that little sweaty room that could fit max 500 people.From that to 15000,that's pretty insane.I want to go back sooo bad after this movie!! Now I'm sad.
But I think what makes her so damm lovable is just because she's so freaking amazing,she so real and down to earth,even though she lives in this world that we normal people that get.She still meeting us at a human level.She's a showstopper,an inspiration,she owns a big heart and her personality is gold.She's the bigget rolemodel.
Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar