S.

10.28.2012

We're happy free confused and lonely in the best way,it's miserable and magical.

Ursäktar för att jag inte har lagt upp många outfit på sistoende.Men jag har varit alledes för lat,jag har tänkt att göra det men det blir alltid så att jag skiter i det.Antingen är det för kallt eller att outfiten är för tråkig eller att jag inte orka sminka mig eller för att min syrra som är min tvingade fotograf faktis har ett liv eller så är det för att det är dåligt väder.Jag tycker bara om att ta kort när det är soligt,men det är ju inte det så ofta nuförtiden.Bilderna blir jättefula och dåliga när det är dåligt väder.Men jag ska försöka förbättra mig!

I'm sorry for the lack of outfits lately.But I've been to lazy,I've always said that I will but than I usually too tired to go out.It's either too cold outside or the outfit's too boring or I'm to lazy to put on makeup or my sister who's my forced photographer actually has a life or it's because it's bad weather outside.I only like to take photos when it's sunny and it isn't sunny very often nowadays.The pictures came out so ugly when the weather sucks.But I will try to be better!
Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar