S.

11.02.2012

ONE DIRECTION 05/08/13

Egentligen ääälskar jag One direction,men jag hatar verkligen att de är så mainstream,bolagägda och ska alltid marknadsföra sig själva för mer och mer pengar.
Men jag kunde verkligen inte bli något annat än överlycklig när biljetterna blev bokade,att vi ens fick tag i några.Jag så chockad och grym taggad över att se de igen.Det kommer att bli fett!! 

I actually looove One Direction more than I want to admit,jag just hate the fact that they're so mainstream,label owned and that they always have to marketing themselves for more and more money.
But I couldn't feel anything else than pure happiness when we boked the tickets,that we even got any.I'm so chocked and super stoked to see them again.It's gonna rooock!!

Follow on Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar